2014. január 17., péntek

Üdvözlünk a Horgászat, Balaton, kajakon blogon!

Célunk, hogy kajakjaink segítségével minél jobban megismerjük környezetünket a csodálatos ”magyar tengert” a Balatont, és mindeközben beleolvadva a természetbe jókat horgásszunk. :)






Szeretnénk megismertetni a kajakos horgászatot olyan emberekkel, akik hozzánk hasonlóan imádják a természetet, és szeretnének egy nyugodt, lelket tápláló és környezetbarát elfoglaltságot maguknak.
Szerintünk a kajakozás élménye és a Jackson kajakok minősége, kényelme, biztonsága és stabilitása magáért beszél. 




Én nő létemre nem lelkesedtem, amikor  Laci, a párom elkezdett finoman arra utalni, hogy szeretne egy ilyen kajakot. Csak azt láttam benne, hogy iszonyúan drága, és nem vagyunk éppen az a réteg, aki ezt megengedheti magának. Eltelt másfél-két év mire rádöbbentem, hogy ő ezt tényleg nagyon szeretné, nagyon kitartó volt, és az élet is úgy hozta, hogy tudtunk venni egyet. Kötöttünk egy egyezséget, én próbálhattam ki először. Sosem felejtem el azt a felemelő szabadság érzést, ami akkor fogott el, amikor hangtalanul kisuhantam a nádas mellett a Balatonra. Azt éreztem a természet része vagyok, olyan volt, mint egy meditáció. 
Akkor már tudtam...menthetetlen vagyok én is :))




Kajakjaink menüpont alatt olvashattok részletesebben az általunk használt típusokról.

Nyéki Andrea és Székely László







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése